20/12

Imorrn är det efterlängtade jullovet äntligen här. Glad för det men lite depp för annat som jag inte vill berätta om här. Ska slå på en glad film sen om jag hinner! Har hunnit med och zumbat nu ikväll, det är kul när man kommer in i det, har bara dansat det en gång så har lite svårt med rörelserna men det kommer nog! Blev taggad på att fortsätta iallafall. Innan jag åkte så klädde vi julgranen. Lägger upp en bild på den imorgon för hinner inte det nu. Ska stryka två skjortor till imorgon, har beslutsångest för vilken så stryker båda. Hatar känslan att ångra sig. Nu till strykjärnet och sedan mina 50 mattetal som jag ligger efter med, vill inte ha de på lovet!



Hade lite roligt i paint. Ska försöka få upp header så fort som möjligt.

Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0