All I need is on the other side of the door

Vilket himla dåligt väder det är ute alltså!! Lyckades med att inte svära nu också, duktigt Anna! Kom precis ifrån stallet där jag blev ganska så blöt, man tänker faktiskt tanken att kunna slippa duscha, men inser tillslut att man gärna ställer sig i en varm dusch ändå!! Inget slår det. Nu måste jag gå och plugga eftersom jag inte hann det förut och inte kommer hinna de följande dagarna, kommer att ha fullt upp resten av lovet. Hinner jag sen så ska jag spela gitarr också, vill det verkligen. Sedan blir det miljonbingo hela kvällen. Mamsis kom hem med fyra stycken vid lunch, två vann syrran den 23:e och två är istället för de sverigelotter som pappa vann då också. Och så fick jag de 200 kronorna som jag vann, glad tjej!
Imorrn blir det lagbowling med Kristin och hennes pojkvän, kuljul! Ska se vem jag får med mig också...

Blir ingen bild, ni får leva med bildlöst just nu.

                                                                         HA'T BRA!!!!


Kommentarer
ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

usch, det regnar hos er också alltså... :( vart är snön!?

2011-12-29 @ 18:35:53
URL: http://elinfelicias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0