GOD morgon!!

Good moorning! Sitter just nu och äter lite frukost och älskar den svenska vintern!
                                                                    
Snart är det dags för dethär...
                                                                      
Vill inte, men ligger efter typ 50 tal sen lucia, tror jag har nämnt det tidigare också, så de måste göras. Det är ju tråkigt väder så då kan man lika gärna sätta sig med tråkiga saker, eller hur? När jag är klar blir det och göra det här om jag hinner! Dålig bild men mittenfilmen är sex & the city the movie.
                                                                    
Ska till stallet sen också, får se om det blir någon ridtur eller inte!

Vill tipsa om ett nagellack jag har här också, fick ingen bra bild med det på naglarna.
                                                                     
Det är från IsaDora och heter 644-Red Alert. Jättebra! Det är lätt att stryka på, kladdar inte, torkar snabbt och har man kladdat utanför när man målat på försvinner allt det efter några handtvättar (det göra inte alla). So try & get a wiew! 

 
                                                                                 Ha det bra!!!!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0