Julafton

Himla bra julafton har det varit, men är väldigt trött då jag sov endast 5 timmar innan jag skulle upp och sjunga för syster. Såg filmen Sherdil, rekommenderar den för er som gillar hästar och spänning!
Fick hur finfina saker som helst. Typ sju saker stod på önskelistan och resten önskar jag att jag hade skrivit på den innan hahah! Fick en gitarr (!! wohoo!!), pengar, en kudde, plattång, klocka, tre träningsgrejer, nagellack, örhängen, satc 2, parfym, handcreme och pyjamas. Tror inte jag glömde något, är hur nöjd som helst!!! Tack mamma och pappa, mormor och morbror m familj!!!! <3<3<3 Bilder kan komma upp imorrn. Orkar inte det nu. Julen är ju inte slut för mig än på länge då vi fira jul när farfar fyller 80 år i januari. Ska lära mig en låt och spela då nu när jag har en så bra gitarr. Är så glá så ni fattar inte! 
Kom hem för en timme sen typ från mormor, där vi firat med morbror och familj, och har hunnit duschat. Bästa känslan att komma hem efter drygt sex timmar och ställa sig i duschen nu på vintern. Onödig info (a. Nu blir det svenssonsvensson på tv (tradition, så himla bra!) och sedan the holiday som vi inte hann igår! Julmys! <3

Sorry för ett långt textinlägg, tycker själv inte om dem så läs om ni har lust! Orkar inte berätta något mer heller, ni får se bilderna imorrn helt enkelt!

JULPUSSAR!!!!

 Från förra julen/nyår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0