Allting kan gå itu men ett hjärta kan gå i tusen bitar, säger du att du är min vän så är du kanske det.

Tjobre! Här är jag, trött men glad och framförallt levande. Känns inte så efter allt som jag har pluggat och så lite som jag sovit. Men nu kör vi nationella muntligt i svenska imorrn och sen orkar jag inte stressa med något mer. Vi tar det som det kommer så att säga.
Dagen idag har varit super men nu är jag så uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är inte heller trött direkt så vet inte vad jag ska göra riktigt... hmm

Vi säger godnatt här, har inget intressant att säga känns det som. KRAMAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0