Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, ty då behöver jag det bäst

God morgon fina läsare! Sitter och har nyss ätit lite frukost. Nu ska jag sätta mig och fixa med en lista som jag satte ihop i fredags med saker jag ska göra innan jag dör. Vet att det låter dumt, men jag har sjukt mycket drömmar, och saker som jag vill göra så fort jag gått ut gymnasiet och är vuxen och kan leva livet precis som jag vill. You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. Det kanske kommer upp några punkter här i eftermiddag/kväll/morgon, vi får se helt enkelt.
Efter det får vi se om jag hinner rensa lite i min fullaste skrivbordslåda, som verkligen behöver det, eller om det är lunch redan då. Det får vi se.

Ha det bra så länge - KRAMAR

 Bild i repris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0