Don't frown, you never know who is falling in love with your smile

Men idag har jag bara lust att rynka pannan hela tiden. Vaknade imorse tröttare än vanligt. Orkade inte stressa till bussen heller så åker senare tänkte jag. Så får jag en väldig lust att lära mig en låt på gitarr, har inte spelat på jättelänge. Så går en gitarrsträng av när jag stämmer den!! Tittade bland de extra jag har, så har jag bara en nylonsträng för den strängen och jag ska ha stål. FML!! Vad har jag gjort för ont? Har fått hosta också, jag som skulle springa idag och sjunga konsert imorrn. Hatar livet känns det som... muntliga nationella kommer gå åt helvete med denna hals och humör.

Nu ska jag lyssna på Back For Good - Take That och kanske bli på bättre humör! http://www.youtube.com/watch?v=BQiMp1BMhSc

KRAMAR och hoppas NI får en bättre dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0