En stråle solljus är tillräckligt för att lysa upp mörkret

Sen update idag, men har inte hunnit tidigare. Åkte till skolan strax innan 8 och slutade tio i 4 och då var det snabbt hem med bussen, slänga i sig en macka och cykla ner till kulturskolan med ett äpple i högsta hugg till körövningen halv 5. Usch så stressigt det var men var megahungrig så kände mig ganska så tvungen. Håller på med låtar inför mini-konserten vi ska ha på onsdagkväll, skojsigt blir det nog.

Nu tjatar mammi hål i örona på mig om läxor så det är bäst att göra som hon säger, orkar inte bråka idag... ska lägga mig innan 11 idag, kommer inte KUNNA somna då men det är en helt annan sak, annars orkar jag inte 8-15:50 - dag imorgon. Måste dessutom gå upp halv 6 för att hinna med bussen kvart över 7, kill me!!!

Gonattkramar!!


Pappa laddade hem något kul cartoon-program i mobilen och så fixade vi till denna bild. Resultatet får ni se imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0