Ett stort leende kan smälta det det hårdaste hjärtan

Godkvällens! Idag har varit en ganska så bra dag i skolan. Allt gick inte som jag ville men så är det ibland. Det var ganska så tomt under större delen av dagen iallafall, eftersom 3orna hade svenska B nationella prov uppsats i 5 timmar men fick gå när de var klara. De droppade av ganska så snabbt de flesta, tror inte någon satt 5 timmar. Dessutom är all 2:or, utom teknik och natur, ute på praktik så de var inte heller där. Skööönt! Då kan man gå runt lite hur man vill utan att det kommer någon och ser vad man håller på med hehe...

Anyway, imorgon är det vi 1:ors tur att skriva uppsats. Vi får sitta och skriva max 3 timmar men jag har satt upp ett mål: Skriv så bra jag kan på så kort tid som möjligt. Så det blir MYCKET fokus kan jag lova. Vill klara det på 1,5 timmar, vet att jag kan.

Nä nu blev det mycket. Säger godnatt och säger till mig själv: Bryt ett ben!
Ha det så bra! ♥

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0