Everybody makes mistakes, me too

Hellu mina bloggvänner. Nu blev det ett sådant här blogguppehåll igen. Och det är typ för att jag inte har tagit mig tiden att logga in på blogg.se och skriva några inlägg. En anledning är också för att jag försökt hålla mig undan datorn hela helgen, eftersom jag ALLTID loggar in på facebook varenda gång, kan liksom inte hålla mig ifrån det. Och ja, vill inte säga allt men orkar inte med och läsa vissa saker på fb för tillfället. Har blivit mycket positiv de senaste dagarna iallafall. Tänka framåt och positivt!

Har inte gjort mycket under helgen iallafall. Rektorn frågade mig idag om jag fortfarande ville sjunga på skolavslutningen så nu är det bara och bestämma låt. Tror det blir två, en klasskompis skulle hjälpa till med lite gitarrkomp iaf!! Idag drog jag mig också ut på en liten springtur. Blir springtur imorrn på idrotten också tror jag, vi börjar ju med uteidrotten då! Nu har jag ätit för en stund sen och ska gå och plugga fysik. Mitt nya hatämne. FICK DESSUTOM 4 VECKORS SOMMARJOBB IDAG!! Glad sådär :)

KRAMAR Annis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0