I can still recall our last summer, I still see it all

Hallå på er! Gick upp vid 12 så har inte varit uppe så länge. Om en timme drygt väntar ett zumbapass och efter det så tror jag att jag ska springa en liten runda (om jag orkar). Nu sitter jag och letar en bra låt för mig att sjunga på skolavslutningen, måste ha den till början av maj - 1 maj på tisdag. (!!!) Snart ska jag också försöka ta mig ut på en promenad ner till strandcaféet och tillbaka. Sen ikväll blir det kanske styrketräning. Oj vad jag börjar bli hurtig.

Vill passa på att ge ett litet tips om en handkräm som jag använder. Jag som har väldigtväldigt torra händer använder en kräm som heter Smooth Nourishing Anti Dryness från Nivea. Den är superbra! Hade inte använt handkräm på många veckor (=elefanthud) innan jag köpte denna kräm igen igår, nu har jag använt den 1 gång igår och en gång idag och det känns som om jag fått 2 nya händer. Helt klart värt ett köp!!!!

Nu ska jag fortsätta med låtarna (och smörja mina händer). KRAMAR ♥

 Så här ser tuben ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0