I thought you were one of a kind, now I know you're just like all the others

Godkväll på er! Klockan är strax efter 10 och jag tänker faktiskt gå och lägga mig. Har inte lagt mig tidigare än 2-halv 3 de senaste fyra nätterna så nu kommer jag förhoppningsvis att sova gott. Ni får nog dendär listan imorgon för jag orkar inte välja ut några punkter nu.

Bara 9 veckor till sommarlovet!! Jämfört med de 14 veckor som redan gått på året och de 11 veckorna som vi gått i skolan så känns inte det så mycket faktiskt. Bara alla de nationella proven och slutproven som härjar på en.

Ha det bra och sov gott för det ska jag göra. KRAMAR

 
Blir så här glad när jag tänker på sommarn. Dessutom är bilden tagen på en av de varmaste dagarna hittills i år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0