If you want an answer you better ask first, because it's first then I can see that you really care about it.

Godmiddag goa läsare! Idag har jag inte gjort så mycket hittills, gick upp efter 12 nångång och har käkat och kollat lite på filmen The Bounty Hunter - värd att se! Nu tänkte jag sätta mig och se på filmen Rännstensungar (som filmen Förortsungar tydligen är efter har jag hört). Så många år sen jag såg den att jag inte minns den - minns bara att jag var hos mormor då och så får jag för mig att det var runt påsk, men det är jag inte säker på.

Så vi hörs nog senare någongång! KRAMAR ♥



Denna går på repeat (lyssna om du gillar Astrid Lindgrens filmer och SPECIELLT musiken) :
http://www.youtube.com/watch?v=JaiIGPT560U


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0