On a scale from 1 to 10, you're a 9 and I'm the 1 you need

Hej!

Nu är jag back on track med bloggandet får vi väl hoppas. Har verkligen inte haft någon som helst lust med det, men nu har jag samlat lite idéer för lite inlägg och så vidare. Dessutom har det varit lov, så får väl skylla lite på det.

Vad har jag gjort då? INGENTING, typ. Sovit till 12 om dagarna och varit i stallet, varit ute och gått och tittat på film. Ibland är det allt skönt att vara slapp. Var med Vi i torsdags också, som jag hade lika kul som vanligt med. Dessutom så har vi nu tapetserat om i mitt rum också nu i helgen. Vi köpte tapeterna i sensomras/höstas så det var väl på tiden tycker jag. Blir nog jättefint när hela renoveringen är klar.

Eftersom det fortfarande är Påskdagen och Annandag Påsk imorgon så säger jag, precis som resten av alla bloggare, GLAD PÅSK!

KRAMAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0