You can think, think, and think again about some stuff, but you won't get good answers to your questions anyway

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig! Imorrn blir det upp ganska så tidigt och ta en promenad och sedan PLUGGA massor! Fysikprov på onsdag 2,5 timmar på morgon direkt efter det långlediga, mycket schysst. Känner på mig att det inte kommer gå så bra men ska försöka så gott jag kan, det ska man ju alltid göra eller hur?

Har hunnit med mycket idag tycker jag faktiskt. Varit på stan på "Motordagen" med pappi och bl.a. fått med mig lite pappersinfo om några körskolor i stan (är seriöst nervös för att börja övningsköra) samt såg en bubbla (:D)och så gick jag i några affärer, fick med mig en handkräm endast. Sedan har jag hunnit med en ridtur och en springtur. Lyckad dag med andra ord. Såg för ens tund sen klart på Mannen som kunde tala med hästar. Sjukt bra film för hästälskare.

Nä nu ska jag sova, GODNATT!

 Min lyxmat. Fin dag & ... ... fint väder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0