You're my first thought in the morning and the last thing I'm thinking of when I'm going to sleep

Hej alla därute! Bra med er? Mig är det toppen med. Har hunnit med massa plugg och en springrunda i mina nya spring-skor som vi köpte igår idag!

Kom på idag att jag aldrig publicerade gårdagens inlägg så berättar väl nu vad jag gjorde igår.
Skoldagen var helt okej faktiskt. Gick runt och kollade på 3:ornas projektarbeten som sagt och jag fick i uppdrag att ta lite kort på allt och alla sådär. Resulterade i att jag sprang runt och tog massa kort och inte riktigt hann fatta vad det var de hade gjort men så är det ibland!
Det var fredagen den 13de igår!! Den dagen är ingen bra dag för mig och oturen slog ut redan på morgonen. Hade bestämt mig att ta kvart i 8-bussen och inte tjugo i 8-bussen. Bussarna är alltid sena så såg hur den första bussen kom och tänka att då är det lugnt. Så ser jag hur bussen jag ska med kommer (är tidig) och kör förbi den jag inte skulle med. Fick springa och kommer nästan ända upp på hållplatsen och så kör den iväg. Chaffisen måste ha sett mig men det struntade väl han/hon i.

Resten av dagen var iallafall töppenbra, precis som idag!! Nu ska jag umgås lite med min goa familj som sitter framför tv:n och ser på någonting. Jag vill se Titanic (eftersom det är 100 år sen hon sjönk vid 2 inatt) men det vill ingen annan. Får göra det inatt eller imorgon!

FYLLER 17 OM EN MÅNAD, den enda som händer när man fyller det är att man blir ett år äldre...

Ahja ha det toppen så hörs vi ♥

 Adidas ♥

 Enda negativa med dom var färgen, knallrosa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0