Oförberätt

För det första så ber jag om ursäkt för den oförberedda blogguppehållet (en månad igår), men det är för att jag har varit så lite som möjligt vid datorn under den här tiden.
Det har hänt lite saker sedan dess, som...
 
... - Semestrat i Götet med la familia
- Haft några mys&filmkvällar med mysiga personer ur min mysiga klass
- Åkt på kryssning till Helsingfors med pojkvännen och hans familj, hade aldrig befunnit mig i Finland förut.
- Sett Bryan Adams live i Linköping, SÅ J***A GRYMT! Ni anar inte...
- Slutfört mitt godisförbud på ett år. Äter godis nu. Inte bra.
- Var på Vulkanmarken för första gången
- Såg igår att jag fått inbjudan om anställningsintervju hos McDonald's imorgon, glad tjej som kanske snart har jobb! Cashcashcash
- Helt enkelt umgåtts med familj och pojkvän
-Och massa annat onödigt som åkt gocart, kört massa bil, shoppat loss, badat faktiskt och dessutom klippt mig. Hej intressant.
 
Slutar nog med det! Insåg själv att det vart ett riktigt tråkigt inlägg. Dessutom samarbetar inte datorn så jag lägger upp ett riktigt sommarkollage imorgon om tålamodet är större. Kramar!
 
 Wiho
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0