She seems to have an invisible touch yeah, she reaches in and grabs right hold of your heart

Hej vänner och ovänner! Ni trodde inte jag tänkte blogga idag va? Men än är klockan inte tolv så jag hinner allt!
Chill dag i skolan idag faktiskt. Första företagsekonomi-lektionen och vi ska föra kassabok under en HEL vecka, jag har aldrig klarat en dag förut. Sedan sa hon att vi kanske kan få chansen att starta uf-företag men jag har ju redan ett. Gillar o va steget före. Även första cad:en och det gick jättebra!
Nu på kvälla har jag inte gjort speciellt mycket, myst och pluggat men min lilla (stora) pojke och så har vi sett Hawaii Five-0, en av veckans höjdpunkter! Skjutsade hem honom till lilla Degerfors för en dryg timme sen = körde mörkerkörning första gången, kändes superduperbra faktiskt. Älskar och köra bil!
 
Men nu tror jag att jag ska stänga fabriken så att säga, säger godnatt nu iallafall för datorn ska av. Men vi hörs imorgon! Kram :')
 
   
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0