1. Min Drömresa

 
 
 
 
 
(Bilder från weheartit.com)
 
Ja, eftersom jag snart ska åka till London så uppfyller jag därmed en av mina största önskningar som jag haft någonsin. Det har varit min drömresa länge att få åka just dit. Se Big Ben, åka London Eye på kvällen och se hur allt julpynt lyser upp staden, gå på Madame Tussaude (stavfel?), åka de välkända röda dubbeldäckarna, åka längs Tower Bridge, se the Parliament House, shoppa på Oxford Street och Harrods, och framför allt besöka King's Cross Station där man spelade in tågscener ur Harry Potter. Och mycket mycket mer! Som sagt - en drömresa!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0