11. Saker jag älskar.

Jag älskar väldigt "mycket" (grejjör) när jag tänker efter, både människor, djur och "saker". Självklart älskar jag min familj och pojkvän allra främst, och Lysa och släkt och alla kompisar som jag har omkring mig. Saker jag älskar kan ju vara både ting och sen saker som jag tycker om att göra. Då kan vi nog komma överens om att min telefon kommer högt upp på den listan. Sedan så tycker jag så väldigt mycket om att träna, det är bland det roligaste som finns och så känns det så skönt efteråt. Jag älskar också när vi är flera stycken som bestämmer oss för att hitta på nått riktigt kul och bara gör det. Älskar att skratta så magen håller på att spricka. 
 
Har kommit på att man inte ska kontrolläsa blogginlägg, då låter det bara flummigt. :)
 
(bild;weheartit.com)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0