16. Min garderob

... innehåller kläder haha. Nehä? En del har jag sedan 7an och 8an (kanske tidigare) och jag fattar inte varför jag inte slänger/ ger bort dem, använder ju dem knappt ändå och så tar de plats. Men jag har många fina plagg oxå såklart, mihi. Skulle vilja ha en heldag på ett stort shoppingcenter utan att behöva hålla budget överhuvudtaget. Det låter riktigt lockande när jag tänker efter. Men för tillfället håller jag på pengarna till mellandagarna och LONDON! Därifrån ska jag inte komma utan NÅGONTING, det har jag lovat mig själv. Nu kom jag på annat spår oxå, typiskt. I min garderob finns det alltså kläder, men där har jag oxå lite väskor och dessutom alla mina träningsredskap. Så nu vet ni!
 
 
Segt internet, så orkar inte vänta på fler bilder. Fin ordning har jag på kläderna eller hur? Ja de ligger inte över hela rummet i alla fall. Bara nästan...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0