18. Hur jag helst spenderar mina pengar

Här är det definitivt skillnad på vad jag slösar mina pengar på, borde slösa dem på och vad jag vill slösa dem på! Köper alldeles för mycket godis för dem fastän jag samtidigt vill spara. När jag väl sparar pengar sparar jag dem för att antingen kunna shoppa upp lite någon helg, eller tills jag ska göra något roligt, som nu när jag ska till London, då vill jag ju ha pengar att ta med mig och "bränna" på saker. Det är mycket roligare att slösa pengar på en upplevelse, så länge man köper en "souvenir" (vad fult det låter) som man kan titta på och minnas tillbaka. Det gör jag alltid, jag tycker det är kul att ha massa fina grejer som påminner en om saker man har gjort. Tycker inte ni?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0