21 december 2012

Hellu friends, nu är det äntligen jullov, som jag längtat! Jul, nyår, London --> detta lov kommer att äga kan jag säga er!
Som sagt, nu är det lov och i morse hade vi vår avslutning. jag var med och sjöng My Grown Up Christmas List med min kömpis Vi och bara det att vi överhuvudtaget var med är en historia för sig, så den tar jag INTE nu. Men efter det drog jag med min pojke till Degerfors och vi käka en efterlängtad kebabpizza (för min del) som jag inte orkade äta upp. Bra jobbat! Sen så hjälpte jag honom packa och så tog vi bussen in till Karlskoga igen, gick på stan i 2 timmar så nu är mina julklappsinköp klara för i år. Är inte 100 % med om jag vill fixa en sista, men hinns knappt i helgen, och de som jag har hittat är BRA! När vi kom hem till mig så klädde vi granen (den är jäääääättefin!!!) och jag slog in massa julklappar. Sedan såg jag lite på en film jag säkert hade missat jättemycket utav! Och nu har jag, sedan en timme, fastnat här med datorn framför TV:n och kombinerade nyss att skriva föregående inlägg med att titta på Pirates of The Caribbean 1. That's multitasking. Or not. 
 
Börjar bli lite trött tror jag det är därför jag börjar skriva liiiiite flummigare än annars. Anledningen till det är föregående natts ynka 4,5 timmars sömn. Så jag tror jag avslutar mina ord här och möter kudden. Imorrn ska jag bannemej sova ut! Kram och godnatt. ♥ Gör ert jullov till det bästa hittills! Ta varje chans ni får!
 
 
Våran fina gran! Kommer bättre bild än denna från mobilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0