27. Något jag ångrar

Jag ångrar en hel del saker i mitt liv, dock så är inte allting något som ja vill dela med mig av plus att jag är den personen som hellre blickar framåt när det gäller sådant här. Men saker jag ångrar är t.ex.
 
♣ Att jag slutade dansa som 10-åring. Helt klart den roligaste träningen egentligen.
 
♣ Slutade ta ridlektioner, kan vara bland det dummaste jag gjort.
 
♣ Mitt gymnasieval. Jag älskar min klass, min utbildning är helt okej, men jag vet inte vad jag vill hålla på med som vuxen. Så bara tanken på skolan gör mig snurrig. Jag ångrar inte valet i sig, jag ångrar bara att jag inte ansträngde mig mer (dock så var det väldigt kämpigt då) för att ta reda på vad jag vill.
 
♣ Att jag inte varit tillräckligt med min häst i höst. Har försummat henne, och det ska jag aldrig mer göra!
 
♣ Att jag inte har tagit tag i mitt liv ordentligt. Kämpat mer för saker jag vill göra. Men det ska jag göra 2013.
 
(Bild; We Heart It)
147915168981736252_pmqjitqw_c_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0