Äntligen



 
 
Äntligen är det det december!! Mörka november är förbi och vi får fira in både första december och första advent med snö på marken, nästintill heltäckt också. Hur underbart som helst!!
 
Idag vaknade jag upp bredvid min fina, lika mysigt som vanligt. Efter frukost såg vi de två första avsnitten av julkalendern. För vi var ju så duktiga att glömma bort den igår när vi var runt överallt. Eller ah..., vi var var bara i Örebro men det tar en hel dag med alla lördagsbussar som man ska matcha. Vi hann vara på Marieberg i knappt 4 timmar och fick ingenting med oss hem. Duktigt jobbat! Men nästa lördag ska jag var där hela dagen har jag bestämt! Ska ju stå där med mitt UF-företag och sälja lite, så det blir kul!
 
Har inget mer och säga nu, vi hörs när vi hörs! ta hand om er! Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0