Dan före dan före dopparedan

Japp, i övermorgon är dagen som vi alla väntat på äntligen här! Julafton är verkligen den mysigaste dagen på hela året. Det är nog för att man gör exakt samma saker varje år och att man verkligen tar sig tiden att bara umgås. och så fyller ju syster 15 år då. 
Idag tog jag verkligen sovmorgon, vaknade vid halv 11 (först kvart över 8) och sen dess har vi bara ätit och tittat på julklaendern. Nu kommer min morfar och hans sambo alldeles strax så då ska vi fira mini-julafton. Blir nog roligt, träffar dom så sällan. Tråkig nog kunde inte min morbror och hans familj komam som de brukar. 
Nej, nu går jag och gör mig iordning! Vi höres senare! KRAM
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0