Fjärde Advent & Uppesittarkväll

När 4:e ljuset brinner, 
vi hämtar julegran
Och alla barnen räknar 
dan (före dan) före dopparedan
 

Japp, nu ska jag sätta mig och mysa med min goa familj framför filmen The Last Song & Bingo Lotto och taggar för vinst med julskinkemacka och varm choklad. Har definitivt kommit i julstämning nu, är så taggad inför imorgon. Det kommer bli så mysigt, älskar julen! I lunchas (stavning haha?) hade jag och Max julklappsbyte och av honom fick jag världens vackraste halsband och filmen Mer Om Oss Barn I Bullerbyn. Blev så himla glad, han är för bäst! ♥ Och av hans snälla föräldrar så fick jag ett par superfina örhängen ifrån Snö. Det är typ det ända vi har gjort idag. Vi mös framför Bullerbyn med godis också, men annars har vi bara myst. Det är också härligt ibland! 
 
Nu ska jag gå och vara social och syster ska tända det sista adventsljuset. Slänger in December Challenge 23 senare. Hinner jag så kommer jag även lägga upp lite bilder ifrån idag och igår. KRAM
 
 
Bildbrist, tar så lång tid att ladda upp bilder med den sega datorn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0