Nyår 2012

... hamnar inte på topplistan. Har varit orolig hela dan då min älskling varit ganska så sjuk (han är dock bättre nu). Så ikväll blev det hemmakväll med päronen och systeryster. Vi har mofsat allt möjligt gottigott och tittat på filmen Mörkt Vatten samt Grey's Anatomy. Dessutom har jag suttit och gjort alla 7 dagarna på December Challenge-listan som jag inte haft tid/glömt bort att göra, så de kommer upp alldeles strax. Sen tänker jag leta upp soffan igen och fira in nyår med min lilla söta familj. 
 
Så från mig till er alla................GOTT NYTT ÅR!!!!! ♥
 
740_516290925069941_1958408458_n_large
(Bild; We Heart It)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0