And I don't know how it gets better than this, you take my hand and drag me head first, fearless

Säger godnatt nu tror jag! Ska orka med dagen imorrn också liksom. Skola till drygt 4 för att vi ska sitta och lyssna på nån tant från Göteborg som ska prata om FN-rollspelet, vill inte ens vara med på det ju...+ att det är min grupp som börjar 9 imorrn och inte tjugo över 10. Ahja kvällen har varit bäst, tänker inte berätta varför men kunde inte ha fått en bättre start på veckan!! Satt alldeles nyss och pluggade fysik, såg ut så här:

Duktigt skrivet med vänsterhanden för en som inte är vänsterhänt, har tänkt att lära mig det!!
 Min sötis idag!! ♥

                                                Kramisar & godnatt!!!! ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0