Där dansar han med den vilda, de dansar som virvlar i ett vattenfall, fyllda av stolthet och vilja, dansar som virvlar i ett vattenfall

Hej allihopa! Trött tjej som skriver. Hade som jag tidigare nämnt friluftsdag idag och jag tillbringade den på träningslagret och colluseum med easy-line och zumba. Dock så fick vi inte komma in på easy-linen för att det var fullt, så fick köra något som heter cxwork (?) istället. Zumban var helt okej, kände igen några rörelser så det var kul!
Nu väntar ett läxberg på mig som jag måste göra, annars hade jag ju inte behövt hoppa över kören. Bäst att göra lite nytta av den tiden. Först --> mot duschen! Har lite ont i magen och är lite deppad för tillfället, men vet inte varför.

                                      Kramar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0