Det finns sagor och sägner som väl aldrig glöms bort

Hej alla! Väldigt dålig uppdatering idag, jag vet. Det har inte varit min dag idag riktigt, provet gick uruselt - har pluggat på fel saker typ känner jag. Sov inte så länge inatt, började tidigt och slutade sent spelade väl också in antar jag. Kanske annat också... Hoppas på en bättre dag imorgon, jag och min optimism ni vet. Ska gå och slå på en film nu och sen sova! Börjar 8 imorrn men slutar tio över 2, har varken fysik- eller kemilabb, skönt med en tidig torsdag ibland, annars slutar man ju halv fyra - fyra och det är ju alltid lika roligt.

Nej nu slutar jag att klaga här, ska gå nån annanstans och deppa. Ha det bäst!



                                                             Kramar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0