Everything will be alright in the end, and if it isn't alright, it's not the end

God kväll till alla! Är ganska så trött men funderar ändå på att dygna inatt. Låter det som en bra idé? Nej tänkte väl det. Imorgon hoppas jag att det händer något kul, annars blir det nog en bra dag att kolla igenom all matte, eftersom vi har kursprov på hela kurs 1 och 2/3 av 1a kapitlet i kurs 2 i matte v.10 tjohoo! Längtar (till att få det överstökat)... Ska gå in på mitt rum och kolla lite filmer tror jag bestämt, än har jag inte tänkt lägga mig så så får det bli! Men säger godnatt nu iallafall! Ha't bra & sov gott, kramisar! ♥



En av favvo-filmerna just nu; P.S. I Love You. Tror jag har tjatat om den förut,men den är ju så sjukt bra. Den har allt. Glädje, lycka, sorg, ledsenhet (?) och man skrattar, gråter och känner igen sig i livet och så gör ju inte skådisarna den sämre heller. Ni som inte sett den, ge den en chans, den är värd den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0