He's the reason for the teardrops on my guitar, the only thing that keeps me wishing on a wishing star

Hej alla fina läsare. Dålig uppdatering idag som beror på en rad grejer. Gick inte upp förens halv 1 då jag la mig kvart i 3 typ. Låg uppe och skrev med en kul prick... Sen så har jag varit på Expert och fixat gratis surf till mobilen och team sportia och nästan köpt nya idrottsskor och hos mormor och hjälpt henne med några dörrlister och fikat och varit på konsum. Hann äta lunch innan också. Idag fungerar tiden och jag tillsammans!
Nej nu luktar det scones i hela huset, är hungrig som en vilde... Sen blir det Wallander.

Ha det bra!! Orkar inte fixa bild. Kramis! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0