I wonder what goes through you head when you hear my name

Hej ni fina som går in och läser här varje dag. Urgulliga hela bunten, eftersom jag är så kass på att blogga. Vill ni ha anledningen till den ickebefintliga uppdateringen igår/idag. Här får ni den ändå!:
Igår kände jag inte för det bara. Pluggade en massa matte på kvällen så prioriterade det plus att jag kände att jag hade nothing att skriva om och då är det inget roligt att läsa. Dessutom hände det en privat sak som var ganska jobbig så det spelade väl också in.
Idag då? Vaknade med ont i halsen. Fick nog på lunchen och drog till OK och köpte två paket halstabletter (de är halvslut nu). Mådde pyton hela eftermiddagen och kände mig helt borta när jag kom hem, hade frossa och så hjälpte varken halstabletterna eller varm oboy. Ont i huvet hade jag också och har ännu inte tagit iprenen, duktigt! Mår liiite bättre nu, får se om det blir skola imorgon. Ska iallafall sova nu och hoppas på att jag sover bort alltihop tills imorgon. Vet redan att jag kommer vara sämre för det blir jag alltid 2a dagen sedan vänder det, men hoppet är det sista som lämnar människan säger dom!

Hittade ett himla fint citat: "Missing someone is your heart's way of reminding you that you love them."


Finaste bilden som någonsin tagits på mig tror jag... Den är från igår.

                                        Kramisar & sov gott!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0