Listen to your heart

♥Hejsan. Är på hyfsat gott humör idag, sov dock bara 6 timmar innan jag skulle upp igen, så är lite trött... Har massor av planer för idag, som alla helger, men idag ska jag verkligen få de gjorda!!
Sitter och lyssnar på Roxette-låtar (hej liv) och fryser så ska gå och sätta på mig något mer typ. Borde inte sitta framför datorn länge om jag ska hinna allt jag vill, men jag är ju inte den stressade typen alla gånger.


Min fina kreativitet i paint!! :D

Http://www.youtube.com/watch?v=C-TumbPKang - Så himla fin cover (tror inte det är det egentliga sångaren), lätt finare än originalet!! ♥

                                                      Kramisar! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0