Upp och hoppa, ligg inte o dra dig, du och jag måste fånga dagen

God morgon!! Sitter precis och smäller i mig min frukost och det var inte alls gott idag?! Söndag idag och det kommer väl bli en helt vanlig söndag för mig, = plugg och wallander på kvällen, förutom att jag ska iväg och zumba i em, brukar jag bara göra ibland på tisdagar eller torsdagar. Jag och Emelie ska försöka få dit mammis arbetskompis också, för hon tog Emelie för att vara mig (vi är inte lika), och visa henne att vi är olika personer. Vore kul och lura henne igen haha!
Nej nu ska jag vara seriös student och gå och studera (märk vad fint mitt språk blev...) och så hörs vi ikväll! Btw vilket fint väder det är idag, sol och nysnö - precis vad det ska vara på vintern, annars kan det lik gärna bli sommar!

Utanför mitt fönster.

                                        Kramar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0