De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut ♥

Som om sagans värld,
blivit verklighet, främling blivit vän,
vad ska hända se?
Ingen av dem vet.

Disney är bäst. Slutdiskuterat.

Hej allihop! Är på jättebra humör idag, fråga mig inte varför. Har sovit 5-6 timmar inatt eftersom jag skulle upp och ha hästutsläpp. Men det var så härligt väder ute i morse så det gjorde inget att gå upp tidigt för en gångs skull. Men resten av morronarna ska jag sova!  Har inte gjort mer än ätit och sett på Skönheten & Odjuret (se versen ovan) sen jag kom hem. Ska på stan nu tänkte jag. Sen är resten av kvällen oplanerad. Skönt att bara ta det lugnt också!

 Från i torsdags

                                                Kramar!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0