Cause' your amazing, just the way you are

Stort sorry för att jag inte bloggat idag. Har inte varit min bästa så att säga, men berättar inget mer.

Känns som att jag bara har varit ute och gått idag; en dryg timme på förmiddan, med hästen på em och två varv i elhjulsspåret, eller vad det kallas, på kvällen. Fick lite ont i fötterna efteråt, eftersom jag inte gick med ordentliga idrottsskor, men stövlarna var faktiskt sköna medan jag gick och jag slapp ju frysa. Och det är väl bra? Kunde dessutom tjocka i mig pannkakor utan dåligt samvete också, det gillas.

Nu på kvällen har jag bara myst framför teven med familjen och tittat på Bridesmaides och ätit vindruvor. Den var bra, rätt och slätt. 3,5 av 5 möjliga poäng kanske. Lite galen och överdriven ibland och några stunder var den lite b. Men som feel-good-film var den helt okej! =sevärd


Har även börjat läsa denna. Har inte sett tv-serien än. Men många säger ju att böckerna är bättre än filmerna många gånger. Dock brukar jag tycka tvärtom.  (förutom Harry Potter)


                                                                  Kramar! ♥



Kommentarer
Molly

www.Puudding.devote.se

2012-01-22 @ 18:18:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0