Dag 2.

Fem sanningar om mig själv
Svär alldeles för mycket, fast jag försöker låta bli.
Har godislöfte sedan augusti förra året till augusti i år.
Är lite "barnslig" av mig sometimes, gillar att titta på barnfilmer, Disney och Astrid Lindgren är populärt. ♥
Älskar Harry Potter- böckerna, filmerna, karaktärerna, allt! ♥
Kan bli väldigt, väldigt envis över saker (vrång).

Godmorgon fina läsare!
Ja, där har ni de fina sanningarna om mig. Kom inte på några andra såhär tidigt på morgonkvisten (enligt mig). Ska strax springa och fixa mig, börjar 10 idag så just nu är det lugna puckar, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag få springa till bussen ändå. Hoppas slippa det iallafall.

Kramisar! ♥


Min fina bänk, och ja, det är fel storlek på ljuset.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0