Det är bättre att försöka och bli besviken än inte försöka och ångra sig

God morgon på er! Eller middag kanske är rätta ordet just nu. Sanning det där ovan^. Ångerkänslan är bra mycket värre än besvikelsen enligt mig. Men det kanske den inte är för alla andra? Har varit vaken i drygt en och en halv timme nu och håller på att måla naglarna. Det lägger upp bilder på sen! Tänkte måla klart dem nu och sätta på Djävulen Bär Prada bara för att den är så bra, och sen se vad dagen bjuder på. Jag kanske kan skriva på någon av mina alla ofärdiga noveller eller spela gitarr eller någonting annat. Det får tiden visa mig.

 
(Trött & nyvaken tjej för 1,5 timmar sen.)

                                                        KRAMAR ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0