Drömmar är ouppleva önskningar

Här är resultatet på naglarna.


Har använt mig av det här:
Nagelstärkare - Mavala
Baslack - Depend
Lila nagellack - Depend

Baslacket från Depend är faktiskt riktigt bra men de färgade är inte riktigt lika bra tycker jag. De kladdar lite, tar tid på sig att torka och så är det en liten pensel. Det här som jag använde var dessutom lite rinnigt. Men färgen är urläcker, så det väger nästan upp det andra.

Före:

Mellan:

Efter:

Det blev lite kladdigt runt naglarna så det får jag skrapa bort (det brukar inte gå bort vid handtvätt för mig). Det är också ett minus på Depend för IsaDoras får man bort när man tvättar händerna. Men det är ju olika från lack till lack. Lite tips bara! Nu ska jag äta. Köttfärssås och spaghetti - mums!

                                                                         Kram! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0