Hej då julen! ♥

Godmorgon på er! Hann inte blogga mer igår, sorry, var i stallet mellan halv 10 och halv 6, de andra var kvar till halv 7 ungefär. Vi flyttade hästen och körde två hästtransporter hö. Fy sjutton vad höet var tungt att bära, usch! Jag hann sticka ner till bibblan iallafall och hyra en serie jag ville se igen, kom dit kvart i 6 och de stängde 6, lyckat! Sedan smakade det gott med kebabpizza, en stund, sedan mådde jag nästan illa. Har man bara ätit lite (en macka som jag) på 10 timmar ska man inte käka för mycket pizza, bara som ett råd! Nu ska jag upp till stallet igen och släppa ihop Lisa med henens nya hagkompis. Får hoppas att det går bra, han var väldigt nyfiken, undrar om hon uppskattar det...

Godmorgon igen och idag ska jag blogga mer, lovar!



 
Idag slänger vi ut julen också. Allt julpynt är borta förutom granen.

 Älskar ♥ Sett den sedan jag var mycket yngre.



Kommentarer
ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- eller hur :)



åh, blue water high <3

2012-01-08 @ 20:46:25
URL: http://elinfelicias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0