if your heart and your head doesn't have the same opinion about a person, don't worry, it's just normal

Hej... Trött tjej idag med, vet inte vad som händer med lilla mig är trött hela tiden. TC-kampen idag då. Vi fick olika nummer och fick vara i grupper med elever från andra skolor, jag hamnade med 6 örebroare (2 olika skolor) och en lindesbergare. Och vi blev inte placerade, men lite kul var det allt. Sammanlagt var det 1 person från skolan som hamnade i ett vinnande lag (2a) - Mattias, grattis! På tredjeplatsen och segern hade vi inga, men men, så blir det när det är några som är sjuka.  Hade en jätteäcklig känsla när jag gick av bussen, mitt ben hade legat under mig och somnat så kunde inte gå - jättevidrigt var det! När jag kom hem drog jag till stallet nästan direkt. Min dag ungefär. Intressant va? nej skulle inte tro det.

 
(älskar fingret jag inte hann få upp)
 fina Visan


 
härligaste karlskogagäng som skådats!

 
Karlskogas vinnare! (v. laget)

Kramar! ♥

PS: Ska verkligen börja träna nu, det är ett löfte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0