In another life I will be your girl

God afton damer och herrar! Har inte gjort speciellt mycket sedan jag skrev senast, har varit i stallet, ätit duschat och pluggat matte - det jag kunde = inte så mycket, resten får han förklara imorrn. Standardkväll låter dte som, eller hur? Nu ska jag bara söka på en sak, sedan träna lite och göra mig iordning och så så kanske jag hinner somna till en film. Troligen kommer jag att däcka innan dess men vi får se hur det går med den saken! Älskar detta nedan, mandariner och jordnötter (syns inte i glaset). Mums ♥


Kramar! ♥

Ps: Längtar till den 5/2 inte 9/2. Datumet blev ändrat för luciaåterträffen! Så nu har jag skrivit det här, som Henrik ville!!! Är så nyfiken på filmen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0