Jag saknar dig

Ska om en stund mysa ner mig i soffan och titta på filmen Jag Saknar Dig, hoppas den är bra! Har nyss duschat och ätit och så, så nu är det gjort. Bara sminket kvar som ska bort (ingen som bryr sig...).

Det är ju fredagen den 13:de idag och det brukar alltid gå dåligt för mig då. Men idag var det bara små-saker som jag reagerade på så det var skönt. T.ex. så missade jag bussen när jag slutat med bara några minuter för den var i tid (igår var den över 5 min sen...) och på engelskan fick jag två datorer som inte funkade medan alla andras funkade direkt, men den tredje fungerade som tur var.

Annars var det en bra dag. Sjukt nöjd med klippningen jag gjorde idag, vet att jag har berättat det men ändå. Så här är bildbeviset, om ni inte redan sett det på fb.

 

   

 Ha en goo kväll! Kramisar ♥♥ Ps. Längtar till den 9/2 - Luciaåterträff! ♥


Kommentarer
elin

fint :D

2012-01-14 @ 02:00:49
URL: http://elinfelicias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0