Kom in, kom in, tillbaks till mig jag vill ha dig baby.

Haha vet inte om jag gillar eller hatar Magnus Ugglas låtar, de är sådana här bra-dåliga låtar som man lyssnar på fast inte alla egentligen är bra . Några är bra, den här som är ny är ganska så kul och medryckande tycker jag.

Jahopp kväll igen, tycker att dagarna går för fort. Kan inte fatta att jag gått drygt ett halvt år på gymnasiet för att ta ett exempel. Tiden går alldeles för fort. Det borde finnas 24 timmar till på dygnet som mamma brukar säga. Imorrn ska jag klippa mig och har fortfarande inte bestämt mig hur och är jag frågade om råd gick det inte så bra. Kristin tyckte lugg, Vi tyckte snelugg och mamma tyckte jag skulle klippa som som vanligt = uppklippt och urtunnat. Skulle jag fråga syrran skull hon säga page (?) bara för att. Det är ju fredagen den 13:onde så får se vad som händer. Brukar inte gå så bra för mig så att säga så hoppas att hon inte klipper snett eller nåt.

Nej, dags att ta tag i mattetalen som ska göras (4:e läxan denna vecka) för jag har bestämt mig för att sova 10 idag, lycka till! Behöver den sömnen. Ska planera att söka sommarjobb och helgjobb för jag ska spara ihop till en resa, shoohoo.

Hästen idag

  SÖTIS ♥

 Trötter...

 Godis?...

Kram & ett tidigt godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0