Kortis

Hej på er! Sorry att jag inte bloggat på flera dagar. Hann inte i lördags innan vi åkte ner till farfar utanför Mariestad och firade (i förväg) att han fyller 80 idag, GRATTIS FARFAR!! ♥, och sen jul med "styvsläkten" eller vad jag ska säga. Orkade inte sätta mig vid hans dator, vet inte hur hans internet funkar därute i skogen. Igår var jag för trött för att orka blogga för vi åkte till stallet direkt när vi kom fram. Idag har jag bara inte hunnit med, ingenting annat heller känns det som! Imorgon hoppas jag att det kommer upp lite bilder från i helgen och på hästen ifrån idag för vet inte var kameran är för tillfället. Noll koll på mig, vet inte när jag börjar riktigt imorgon, första dagen i skolan efter lovet, heller. Tror jag börjar den senare tiden faktiskt så hinner med en promenad imorgon.

Hade som nyårslöfte att blogga mer och bättre och det SKA bli mer och bättre inlägg. Funderar på att skriva om träning då jag verkligen kommer att satsa på det i år, vad tycks om det?

Nu ska jag skriva i ordning mig ett träningsschema åt mig och önska en högre makt att ge mig ett utbytesår i födelsedagspresent.

Nu blev det ett långt inlägg fastän det skulle blir kort, men shit the same säger jag bara jorden går inte under.

Ha det toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0