See that girl, watch that scene, digging the dancing queen

Hej hopp på er! Slutade ett 1½ timmes zumbapass för en dryg timme sen. Gôtt som sjutton men träningverken kommer nog imorgon och övermorgon eftersom jag inte dansat på länge. Funderar faktiskt på ett 10-kort men vill ha ett gymkort också och min plånbok fixar inte både och, mitt i-landsproblem.

Hade faktiskt tänkt uppdatera i eftermiddags men av någon anledning fungerade inte internet. Men nu fick vi igång det, rautern eller något var av. Troligen på grund av strömavbrottet vi hade idag, enligt min klockradio som stod och blinkade.

Annars då? Första skoldagen efter lovet var rätt seg. Har ju bestämt mig för att ge allt i skolan, men det går rätt bad med det, får pusha mig själv lite mer med det.

Nog med snack, lovade lite bilder från helgen då jag firade farfar med släkt och styvsläkt. Enjoy.

 Kamera med tillbehör fick han.

 Mina julklappar från denna del av släkten.

 Tre generationer.

 Så här mysigt bor de. Huset längst ner bor farfars sambo Hjördis dotter i haha.

 Vår kvinnliga tomte!

Orkar inte med mer bilder, är för trött för det.

Sussa sött mina vänner! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0