När vi växte upp, lekte livet vi var evighetens hopp. Det var helt självklart att vår framtid skulle bli, oförbrukat fri.


Hej fina läsare! Pluggkväll ikväll, så tänker inte säga mer om det. Slår på en film samtidigt och hoppas att det ger positiv effekt. Pratade ju igår om en sånhära 15-dagarslista. Här kommer den!

Dag 1: Berätta kort om mig.
Dag 2: 5 sanningar om mig själv.
Dag 3: Min familj (5 st).
Dag 4: 5 drömmar i livet.
Dag 5: 5 saker jag älskar.
Dag 6: 5 år gammal bild.
Dag 7: 5 saker jag inte klarar mig utan.
Dag 8: 5 saker/personer jag saknar.
Dag 9: 5 saker/personer som får mig att skratta.
Dag 10: 5 lyckliga minnen.
Dag 11: Drömyrke(n).
Dag 12: Drömresan
Dag 13: Mitt bästa köp.
Dag 14: Favoritoutfit.
Dag 15: Favorit tv-serie/film & bok.

Det blev inga 5:or i slutet fär det passade inte. Inga bra "frågor" skriva svar på heller, för där tog min inspiration och påhittighet slut men får duga som den första jag gör. Åh nu vill jag pyssla också, bäst att skynda sig med plugget först då.                 Vi hörs senare eller i imorrn.

                                       Kramar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0