I had so many dreams, about you and me, happy endings

God morgon på er! Fin dag idag, har mycket planerat kan jag lova. Tidsoptimisten är igång igen, tjoho! Sitter just nu och käkar vindruvor och nötter och ska kanske plugga. Hade inte tänkt plugga idag men skolans underbara datorer struntade i att spara mitt engelskaarbete 2 gånger så jag måste skriva om det för tredje gången. Får se hur det blir. Vilket liv man har. Har inget annat kul och dela med mig av så jag skriver väl mer senare.



Såg denna film igår också. Herregud, skrattade så jag höll på att dö. Den är så dålig att den blev bra. Så behöver ni skratta så rekommenderar jag den, men inte annars.

                                                               Ha det gott! Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0